Monday, January 7, 2008

Career at PT Sukanda Djaya

Lowongan Kerja Engineer di PT Sukanda Djaya Diamond
--- Urgently Required ---

Mechanical Maintenance
Requirements:
  • Male
  • Min. STM Mechanical
  • Preferably experience in cooling systems
  • Familiar with electrical
  • Willing to work in 3 shifts
  • Placement in Cibitung
Electrical Maintenance
Requirements:
  • Male
  • Min. STM Electrical
  • Preferably experience in cooling systems
  • Familiar with mechanical
  • Willing to work in 3 shifts
  • Placement in Cibitung
Civil Work Maintenance
Requirements:
  • Male
  • Min. STM Civil
  • Willing to work in 3 shifts
  • Placement in Cibitung
Maintenance Supervisor
Requirements:
  • Male
  • Min. S-1 Mechanical / Electrical
  • Min. 3 years experience in cooling systems
  • Familiar with electrical / mechanical
  • Willing to work in 3 shifts
  • Placement in Cibitung.
Please send your CV to: dewi@diamond.co.id